Memòria anual d’activitats 2010

25/02/2011

NOVETAT: Memòria anual d’activitats 2010 ja disponible.

Portada Memòria CAT

Ens complau compartir amb tu la Memòria de les activitats que la Fundació Josep Carreras contra la Leucèmia ha dut a terme durant l’any 2010 gràcies a l’ajuda dels nostres col·laboradors.

Per llegir la Memòria anual 2010, fes clic AQUÍ

Volem que sempre estiguis al dia de les nostres activitats i, per aquest motiu, a la Memòria 2010 podràs trobar, entre d’altres, les següents dades :

– Durant el 2010, 4.023 persones han volgut unir-se a la nostra causa fent-se sòcies de la nostra entitat.

– Durant l’any passat hem iniciat 768 recerques de donant de medul·la òssia per pacients malalts de leucèmia que necessiten un trasplantament i no tenen un familiar compatible, 81 més que el 2009.

– Gràcies a les recerques de donant voluntari que fem arreu del món, els hospitals espanyols transplantadors han pogut dur a terme, al 2010, 404 trasplantaments de medul·la òssia, sang perifèrica o sang de cordó umbilical.

– Conjuntament amb la Generalitat de Catalunya, el 30 de novembre de 2010 la Fundació Josep Carreras va constituir l’Institut de Recerca Contra la Leucèmia Josep Carreras amb l’objectiu d’impulsar la recerca biomèdica i el desenvolupament de la medecina personalitzada de les hemopaties malignes i, en especial, de la leucèmia.

Esperem que aquesta informació sigui del teu interès i, si necessites qualsevol informació complementària, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres per telèfon (900 32 33 34) o enviant-nos un email a info@fcarreras.es

Més notícies

Vull estar al dia de la lluita contra la leucèmia